Industria imobiliară este întotdeauna profitabilă și are o creștere constantă a afacerii. Chiar și în perioade de criză economică, piața se reglează și investiția în active imobiliare este un pariu de succes. Oamenii caută locuințe, iar dacă vânzările scad, rămâne opțiunea închirierii.

În prezent, există cateva site-uri web cu listări de proprietăți în care oamenii își pot pune casele la vânzare sau le oferă pentru închiriere. Mai mult, agenții imobiliari, care au propriile site-uri, trebuie să muncească din greu pentru a convinge cumpărătorii să cumpere proprietățile prin intermediul acestora. Este momentul când mulți agenți imobiliari și proprietari ar trebui să caute ceva diferit pentru a promova proprietățile și pentru a face față concurenței.

Vestea bună este că, acum, există mai multe instrumente cu tehnologie avansată, care permite să ieși în evidență printre alți proprietari care vând în zone similare. Una dintre cele mai noi tehnologii de care pot beneficia acum proprietarii este „turul virtual” al proprietăților listate.

 

Ce este un tur virtual?

Dacă faci niște cercetări, vei vedea că oamenii din zilele noastre caută modalități mai ușoare pentru a cauta proprietăți imobiliare. Pentru a realiza acest lucru, lumea se concentrează în prezent pe utilizarea Realității Virtuale (VR), cel mai recent progres tehnologic. Turul virtual este o tehnologie VR în care o persoană poate experimenta vizionarea unei locații de la distanță. Acest lucru înseamnă că printr-un tur virtual, vei putea vizita o locuința, un apartament sau o garsonieră, o casă, sau un teren, vizualizând exact împrejurimile chiar și fără a fi acolo fizic.

Beneficiile utilizării tururilor virtuale în afacerea imobiliară

Turul virtual în domeniul imobiliar este cea mai recentă tendință pe care o poti utiliza pentru a crește rata de conversie a afacerii. În zilele în care oamenii stau izolați, soluția turului virtual este perfectă pentru a alege proprietăți fără a ieși din casă.

 

tur virtual cu puncte de interes in proprietate
tur virtual cu puncte de interes in proprietate

Iată câteva beneficii ale turului virtual :

 

1. Un tur virtual este cel mai bun mod de a afișa orice proprietate

Pentru orice proprietate rezidențială sau comercială pe care vrei să o promovezi, acum poți să o prezinți într-o manieră mai atractivă și explorabilă printr-un tur virtual. Un tur virtual corect va evidenția toate camerele și spațiile din casă. Un vizitator va putea naviga de unul singur și se poate mută dintr-o cameră în altă, va merge la toate etajele și va verifică fiecare detaliu al casei. În plus, vei putea include puncte de informații unde o persoană poate face click pentru a obține detalii. Această înseamnă că poți informa potențialul cumpărător sau chiriaș cu privire la orice caracteristică sau zonă a casei.

De exemplu, dacă o casă are un candelabru, poți oferi informații despre istoria și semnificația acelui candelabru. Această poate fi o modalitate excelentă de a evidenția proprietatea și de a o promova printre listările existente.

 

2. Un tur virtual atrage clienți serioși

Probabil că fiecare proprietar care vinde sau închiriază primește apeluri obișnuite de la oameni pentru a afla mai multe despre anumite proprietăți și apoi stabilește programări pentru a le vizita. Persoanele care te sună sunt probabil interesate. Dar trebuie să reții că persoanele care te sună nu au o imagine vizuală a structurii proprietății. Acești oameni sunt interesați în principiu, dar e posibil ca văzând detalii să nu mai dorească să continue. Un tur virtual elimina nehotaratii și îți aduce la proprietate doar cei cu adevărat încântați care vor să cumpere sau să închirieze.

Dacă ai tururi virtuale pentru proprietatea ta, persoana care sună știe deja cum arată locul și cum este organizat. Sunt șanse mari ca după ce vor veni să viziteze apartamentul, dacă se potrivește cu ce au văzut în turul virtual, să ia o decizie rapid și să semneze pre-contract. În consecință, nu va trebui să pierzi ore întregi pentru a oferi persoanelor interesate vizionari la proprietăți și pentru a încerca să îi convingi să cumpere.

 

3. Tururile virtuale sunt rentabile și ușor de creat

Majoritatea oamenilor consideră că tururile virtuale costă foarte mulți bani și necesită mult timp și efort pentru a le crea. De aceea, mulți agenți imobiliari, care știu despre tururi virtuale, nu le pun în aplicare, datorită unor prejudecăți.

Acum pe decomandat.ro poți obține un tur virtual pentru proprietatea ta în condiții excelente, la prețuri bune. Un tur video 4K este avantajos pentru a lista proprietatea ta pe site și te ajută să obții cât mai mulți clienți serioși.

 

4. Oamenii te vor găsi mai de încredere

Prin tururi virtuale, cumpărătorii nu vor trebui să viziteze mai multe proprietăți înainte de a găși una potrivită. Ei pot explora pur și simplu prin case, folosind tururi virtuale. Cumpărătorii vor decide să viziteze numai locurile pe care consideră că sunt construite și organizate corespunzător în conformitate cu cerințele lor. Pe site-urile clasice de imobiliare, agenții sau proprietarii oferă de obicei mai multe imagini cu casa. Dar nu este suficient pentru a crea o imagine vizuală despre cum arată casa de fapt.

Dacă incluzi tururi virtuale, cumpărătorii vor dezvoltă un interes real pentru proprietăți. Se vor simți de parcă fac un tur real al proprietățîi și vor putea înțelege dacă proprietatea este ceea ce își doresc. Vei capăta notorietate și oamenii au mai mult încredere atunci când poți vizualiza în totalitate proprietatea folosind tururi virtuale.

 

5. Atragi mai mulți clienți pentru a utiliza website-ul

Turul virtual în domeniul imobiliar este încă ceva nou și mulți agenți imobiliari încă nu sunt conștienți de potențialul de promovare excelent. Momentul de criză actual, care include izolarea,  a impus turul virtual ca o necesitate pentru a promova eficient orice proprietate. Dacă incluzi tururi virtuale pentru toate proprietățile de pe website, acum atragi cu ușurință atenția cumpărătorilor.  Astfel, oamenilor le va fi mai ușor să aleagă o proprietate care li se potrivește.